24 Şubat 2015 Salı

Yeni Boncuklarım ile

Uzun süredir  görüşemedik sevgili arkadaşlarım. Hepinize merhabalar inşallah bir daha bu kadar uzun ara vermem bir yanım hep eksik kaldı.

Sizleri de takip edemedim kim bilir ne güzellikler ortaya çıkarmışsınızdır. Artık yavaş yavaş ziyaretlerinize gelirim.

Ben pek üretken değildim bu süreçte hele boncuklarımla hiç çalışamadım desem yeridir. Hala da öyie ama başka tür bir boncuk ile tanıştım. Varlığından haberdardım da tanışmamız yeni oldu.

Bu yeni dostun adı HAMA. Bir çoğunuz biliyordur, özel tablası üzerine dizilip ütülenerek sıcak yardımıyla birbirine tutunan plastik boncuklar. Şimdilik bardak altı ve bir kaç tane de duvar süsü olabilecek büyüklükte parçalar yaptım. Plastik olmasına rağmen sonuç güzel, hoşuma gitti.Yapması da oldukça zevkli.Bakalım sizler nasıl bulacaksınız.

Burada aranızda olduğum için mutluyum,sevgiler :)
            
                                           
perle

5 yorum:

  1. Hoşgeldin boncukcu güzelim.Özlemiştik,arayı açma.Yeni çalışmaların da çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Gülden bu link senin için canım incele.... http://www.copyepaste.com/2015/01/frutas-de-papelao.html

    YanıtlaSil
  3. Hoşbulduk Nalanım, bende çok özledim. Linke bakayım hemen sağolasın :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz :)))
    Çok sevindim bu postu gördüğüme Gülden hanım :)
    Harika olmuş yaptıklarınız, renkler içini açıyor insanın :) Ellerinize sağlık, sevgiler çok...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Esen' ciğim:)

    Benden de sevgiler.

    YanıtlaSil